سه راه برای تصمیم گیری بهتر در بازارها

عامل اصلی این پست این است که شما نمی خواهید قبل از درک اینکه چه چیزی در معرض خط، اهداف و برنامه بلند مدت شما است، هر چیزی عجله کنید. ما متوجه می شویم که علی رغم تلاش ها و نیت های ما، گاهی اوقات افراد تحت تأثیر پست های غیرمسئولانه در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند و ناگزیر منجر به انتظارات برآورده نشده می شوند. ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا از این کار جلوگیری کنند. بنابراین بیایید در مورد سه راه تصمیم گیری بهتر در بازارها صحبت کنیم. به یاد داشته باشید، این پست کاملاً برای آموزش در یک دوره بسیار جذاب در تاریخ بازار است! به خواندن ادامه دهید…

تقلید ممنوع

۱) بدون تحقیق، کورکورانه از نظر شخص دیگری پیروی نکنید. برای یادگیری، مطالعه و تجزیه و تحلیل بازارها از ابزارهای موجود در دسترس خود استفاده کنید.

شبکه اجتماعی بزرگ و در حال رشد است. ما همه را تشویق می کنیم که ایده اول خود را منتشر کنند، گپ بزنند و دیگران را دنبال کنند. اما همزمان با همگرایی شبکه های اجتماعی با بازارها، چندین خطر مهم وجود دارد. از برداشتن عادت های بد، تحت تأثیر نظرعمومی قرار گرفتن و تسلیم فشار همسالان شدن خودداری کنید. از انجام کاری که فکر انتقادی به آن نکرده اید. خودتان را به صورت عینی تحلیل یا ارزیابی نکرده اید، خودداری کنید. این خطرات می تواند شامل معامله قبل از آماده شدن، تراز اضافی به دلیل ایده های فراوان، قرار دادن موقعیت های بزرگتر از آنچه حساب شما تحمل می کند و تغییر نظر در اواسط معاملات باشد. آرام باشید و اول فکر کنید. از ابزارهایی که در دسترس شماست، چه آزمایش مجدد، معاملات یا جستجوی نظرات دیگری که تصمیماتتان را به چالش می کشد، استفاده کنید.

معقولانه رفتار کنید

۲) انتظار سودهای آسان را نداشته باشید فقط به این دلیل که همه در مورد آن صحبت می کنند. در عوض به دنبال بررسی همتا، ارتباطات معنی دار و راه های آزمایش ایده های خود باشید.

ایده هر چقدرهم که مورد پسند باشد، هر چقدر نویسنده آن با اعتماد به نفس ظاهر شود یا اینکه چند پیام چت به اشتراک گذاشته شده باشد. هیچ تضمینی وجود نمیدهد که بازار طبق برنامه پیش بینی شود. منطقی تر است که ابتدا خود ایده را بررسی، مطالعه و تحقیق کنید. تا ببینید آیا با برنامه بلند مدت شما مطابقت دارد یا خیر. نکته اصلی این است: هرگز نباید به نظر شخص دیگری اعتماد کرد. زیرا شما قبل از تصمیم گیری واقعی در مورد معامله، تحلیل خود را انجام می دهید. شبکه اجتماعی برای کمک به توسعه استراتژی ها و درک شما از بازارها بهترین استفاده برای بررسی همتایان، ارتباطات جدید و بازخورد انتقادی است. ما یک بخش آموزش و پرورش به این موضوع اختصاص داده ایم.

لزوم داشتن استراتژِی

۳) از سیگنال های کورکورانه در زمان واقعی در چت ها یا نظرات با هدف دستیابی آسان استفاده نکنید. در عوض بر ایجاد استراتژی بلند مدت خود و حفظ یک رویکرد واقع بینانه تمرکز کنید.

با همگرایی شبکه های اجتماعی و بازارهای مالی، افراد بیشتری منتظر پاسخ آسان در مورد زمان خرید یا فروش هستند. ما مردم را ترغیب می کنیم که این ذهنیت را حفظ کنند و بیشتر به کاوش بپردازند. از پرسیدن سوالات خرید یا فروش چیزی یاد نخواهید گرفت. شما باید از قبل اقدام به مطالعه، تحقیق و بررسی کنید. ابزارهای شبکه های اجتماعی فرصت های خوبی برای گفتگو در زمان واقعی و تبادل نظر، دیدگاه و تحقیق فراهم می کنند. استفاده از آنها به روش صحیح به شما کمک می کند تا به عنوان یک تاجر رشد کرده و در طولانی مدت از دیگران بیاموزید. اما تصمیم گیری عجولانه در معاملات تجاری بر اساس تماس های تجاریایده خوبی نیست. فقط این کار را نکنید!

شرکت در دوره های آموزش بازارهای مالی

هیچ راهی بهتر از یادگیری در محیطی نیست که شما را در معرض ایده ها، گفتگوها و استراتژی های مختلف قرار دهد. ما امیدواریم که پلت فرم ما دانش شما در مورد بازارها را افزایش دهد در حالی که به شما امکان می دهد کار خود را کامل کنید. بینش دیگران نیز می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید. اما فقط درصورتی که به روشی متفکرانه و با تمرکز بر صبر، روند و آموزش استفاده شود. علاوه بر این ، همیشه به یاد داشته باشید که ابزار لازم را برای انجام بهترین تحقیقات را در اختیار دارید.

منبع: trading view

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *