برای دانلود کتاب معامله گر منضبط اثر مارک داگلاس ترجمه احسان سپهریان  ادامه مطلب را بخوانید. دانلود pdf کتاب معامله گر منضبط در ادامه با بهترین قیمت

آکادمی نیکخوی تنها وبسایت ارائه دهنده نسخه pdf کتاب معامله گر منضبط به تالیف مارک داگلاس”

رفتن به صفحه دانلود با کلیک روی دکمه زیر:


اینجا کلیک کنید

کلیت کتاب معامله گر منضبط

“دانلود کتاب معامله گر منضبط” ( در برخی ترجمه ها معامله گر منظم ) کتابی است به تالیف مارک داگلاس و ترجمه احسان سپهریان. این کتاب برای ساخت و سازماندهی ذهن شما جهت تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای. این فرآیند شما را از طریق مراحل لازم برای بدست آوردن موفقیت در محیط بازار هدایت می کند. دانلود کتاب معامله گر منضبط مارک داگلاس راهنمایی جامع برای درک خویشتن داری و انضباط از دیدگاه روان شناختی است. این کتاب ابزاری برای کمک به تربیت شخص برای تبدیل شدن کتاب معامله گر منضبط احسان سپهریان از جمله کتاب هاییست که همه معامله گران،باید چندین بار آن را بخوانند.دراین مقاله ۲۱ درس مهم از این کتاب گردآوری شده است. بطور خلاصه این کتاب مهارت هایی که لازم دارید را شرح میدهد.

چرا کتاب معامله گر منضبط را بخوانیم؟

کتاب معامله گر منظبط احسان سپهریان یا همان معامله گر منظم راهنمایی جامع برای فهم این نکته است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی دارد.  معامله گر منضبط یک راهنمای گام به گام برای “تطبیق” با موفقیت در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است. می گویم “تطبیق دادن” زیرا بسیاری از مردم در محیط بازار اقدام به معامله می کنند. بدون آنکه متوجه شوند که این محیط تفاوت بسیاری با محیط اطراف آن ها دارد.

تجربه تریدرها

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که همه تریدرها احساساتی چون ترس، شکست و… را تجربه کرده‌اند. چیزی که باید به آن توجه داشت، عبور از این قبیل احساسات است. افرادی که از این مراحل عبور کرده‌اند توانستند به موفقیت برسند. این کتاب راهنمای کاملی است. از تجربیات دیگران. شما هم خواه ناخواه این تجربیات را دارید. مهم روش صحیح کنار آمدن با آنها است. در دانلود کتاب معامله گر منضبط می آموزید چطور با این احساسات برخورد کنید.

مارک داگلاس در کتاب معامله گر منضبط معتقد است افرادی به موفقیت در زمینه‌های مختلف مخصوصاً زمینه‌های مالی می‌رسند. که توانایی مدیریت کردن احساسات خود را داشته باشند. وی معتقد است موفقیت زمانی به دست می‌آید. که افراد از منطقه امن خود فاصله بگیرند. همین موضوع زمان زیادی را از افراد می‌گیرد.

کسب سود بدون مهارت

شاید شما بدون دانش قبلی از ترید، سود کنید. اما بدون دانش هیچ کاری را نمی‌شود به سرانجام رساند. همیشه این احتمال وجود دارد که پس از مدتی مقدار سودی را که به دست آورده‌اید و حتی بیشتر از آن را از دست دهید.

ایجاد فرصت سود به سبک دانلود pdf کتاب معامله‌گر منضبط

معامله گران برای سود بیشتر باید فرصت‌های بیشتری را خلق کنند. بر این‌ اساس برای سود بیشتر باید اقدام به خرید و فروش کنند. این امر نهایتا موجب حرکت قیمت‌ها می‌شود، سود بیشتر در گرو همین حرکت هاست. در این کتاب میبینید که چطور برای خود فرصت بسازید. از فرصت هایتان بدرستی استفاده کنید.

عکس‌العمل مناسب از دیدگاه کتاب معامله‌گر منضبط

طبق نظرات دانلود کتاب معامله‌گر منضبط به ترجمه احسان سپهریان ، یک تریدر بهتر است عواطف و احساسات خود را در شرایط مختلف بروز دهد. اما باید توجه داشت، از راه‌ درست و منطقی به بیان عواطف خود بپردازید. بر همین اساس توجه داشته باشید که ابراز احساسات شما باعث آسیب رسیدن به کسی نشود. از جمله خودتان!

ورود و خروج معامله گران

ذهن تریدرها در هنگام ورود به معامله، پیرامون سود و افزایش سرمایه می‌چرخد. در هنگام خروج به مسائلی چون، شکست، از دست‌ دادن سرمایه می‌اندیشد. بر ابن اساس می‌توان متوجه شد چرا تریدرها علاقه زیادی برای ورود به معاملات دارند. همچنین نسبت به خروج از معاملات حس خوبی ندارند.

اندیشیدن و موفقیت

تریدرهای موفق زمان زیادی را صرف تفکر می‌کنند. آنها به عملکرد بازار و فرایند موفقیت خودشان فکر می‌کنند. همچنین زمانی را به آمادگی بیشتری از لحاظ ذهنی برای موفقیت در چالش‌های کاری خود اختصاص می‌دهند.

کاوش بیشتر در ارزشمندی این کتاب

عدم شناخت تفاوت ها موجب می شود که بسیاری از اعتقادها و باورها که موجب عملکرد موثر در محیط اجتماعی می شود، در محیط بازار موانع روانی ایجاد کرده و دستیابی به موفقیت را بسیار سخت نماید. برای دستیابی به سطوح موفقیت، به عنوان حداقل نیاز معامله گران، آن ها باید اقدام به درک تفاوت های بازار کنند. برخلاف دیگر محیط های اجتماعی، مهارت های معامله گری، درجه بسیار بالایی از خود کنترلی و اعتماد به نفس را از معامله گر طلب می کند که موفقیت های او تابعی از آن ها است. با این حال بسیاری از ما نمی توانیم خود را کنترل کنیم. زیرا همانند بچه ها آموختیم که اختیار ما توسط یک محیط ساختار یافته قوی تر کنترل شود تا رفتار ما برای مطابقت با انتظارات جامعه اصلاح گردد و این چیزی است که در کتاب معامله گر منظم به خوبی توضیح داده شده است.

به این ترتیب ما تحت تاثیر نیروهای خارجی مجبور بودیم. در چهارچوب یک سیستم پاداش و مجازات، روش های خاصی از رفتار را بروز دهیم. مارک داگلاس حاصل تجربیات بیش از دو دهه معامله‌گری خود را در کتاب معامله گر منضبط عرضه نموده است.

اهداف مارک داگلاس از نگارش کتاب معامله گر منضبط، دانلود رایگان pdf کتاب معامله گر منظم
اهداف مارک داگلاس از نگارش کتاب معامله گر منضبط، دانلود رایگان pdf کتاب معامله گر منظم

برای دانلود از دکمه مقابل استفاده کنید.اینجا کلیک کنید

درباره نویسنده کتاب، مارگ داگلاس

مارک داگلاس نویسنده کتاب معامله گر منضبط است. کتابی جهت توسعه نگرش های ذهن برنده است. این کتاب که سال ۱۹۹۰ منتشر شد و یکی از اولین کتاب هایی است که صنعت سرمایه گذاری را با مفهوم روانشناسی تجارت آشنا کرد. مارک در سال ۱۹۸۲ مربیگری معامله گران را آغاز کرد. به توسعه سمینارها و برنامه های آموزشی در زمینه روانشناسی تجارت برای صنعت سرمایه گذاری پرداخت. او یک سخنران همیشگی در سمینارها در سراسر جهان و همچنین در ایالات متحده بوده است. به معامله گران آموزش می دهد که چگونه به طور مداوم موفق شوند.

مارک داگلاس نویسنده معامله گر منضبط مارک داگلاس نویسنده معامله گر منضبط

داگلاس پس از انصراف از شغل خود در نیروی دریایی، به عنوان یک مشکل یاب، وارد صنعت کامپیوتر شد. ۱۹ دفترچه راهنما را برای کاربران نوشت. ساعت های زیادی به کاربران آموزش داد. او به همراه همسرش نورا، قبل از بازنشستگی و رفتن به  گاردنرویل، نوادا و مشغول شدن به نویسندگی، به مدت ۹ سال، شرکت Orange Blossom RV Resort را در آپوپکای فلوریدا اداره می کردند.

سرفصل های کتاب معامله گر منضبط

کتاب معامله گر منضبط ترجمه احسان سپهریان و  تالیف مارک داگلاس شامل ۱۷ فصل با عناوین زیر است:

– چرا این کتاب را نوشتم
– چرا یک الگوی فکری جدید لازم است
– همیشه حق با بازار است
– پتانسیل سود و ضرر نامحدود است
– قمت ها در حرکت دائمی هستند
– بازار محیطی دون ساختار است
– در بازار دلایل نامربوط اند
– گام های سه گانه برای تبدیل شدن به معامله گر برتر
– شناخت ماهیت محیط ذهنی
– لزوم فراگیری روش تطبیق
– ساز و کار رسیدن به هدف
– مدیریت انرژی ذهن
– تکنیک هایی برای اعمال تغییر
– روان شناسی حرکت قیمت ها
– قدم در راه موفقیت
– کلام آخر

برای دانلود از دکمه مقابل استفاده کنید.
اینجا کلیک کنید

معامله گر منضبط کیست؟

دانلود pdf کتاب معامله گر منضبط  مجموعه روال ها و راهکارهای ذهنی و معاملاتی که به شما کمک می کند تا از لحظه ای که وارد یک موقعیت معاملاتی می شوید تا لحظه خروج دارای برنامه باشید و روی خودتان و آنچه که انجام می دهید کاملا آگاه و مسلط باشید. رسیدن به انضباط پایدار راز اصلی موفقیت در معامله گری است.

این واقعا کوتاه ترین و کارا ترین تعریفی است که می توانم برای شما بیان کنم. اکنون که تعریف معامله گر منظم را دانستید حال به بیان گام های عملی برای رسیدن به منظم شدن در معاملات می پردازم.

گام عملی اول: نظم های کوچک

اولین چیزی که کمک می کند شما معامله گری منظم شوید این است که نظم را در تایم فریم های کوچک تر بیاموزید و تجربه کنید. اگر شما در محیط کاری خود فردی نامنظم باشید من به شما خواهم گفت که ابتدا نظم را در مقیاس و اندازه های کوچکتر تجربه و تمرین کنید. لذا به شما خواهم گفت که ابتدا تمرین نظم دادن به میز کارتان یا داخل اتومبیلتان را شروع کنید. کم کم به نظم دادن به امور بالاتر بپردازید.

چون بازارها دارای خاصیت فراکتالی هستند. در تایم فریم های مختلف لذا این تمرین خیلی راحت امکان پذیر است. نکته اساسی که در ساختار فراکتالی تایم فریم ها وجود دارد آنست که تمام تکنیکها، روشها ، اندیکاتورها، استراتژی ها و … که برای یک تایم فریم قابل استفاده است. برای تمام تایم فریم های دیگر با همان دقت قابل بکارگیری می باشد. یعنی استراتژی شما در تایم فریم یک دقیقه به همان نحوه ای عمل می کند که در تایم فریم ماهانه و یا سایر تایم فریم ها بکار گرفته شود.

گام عملی دوم: محاسبه ضرر

شما قبل از ورود به یک معامله باید همواره بدانید که سود و ضرر شما چقدر است. به قول ویلیام همیلتون: “من ابتدا ضرر یک معامله را می سنجم و بعد سود آنرا “. پس قبل از ورود، خوب تجزیه تحلیل کنید و استخوان کار را خوب بجوید. تا از بازار رو دست نخورید. اینکه شما بدانید ضرر شما در یک معامله چقدر است به آرامش روانی شما نیز کمک می کند. لذا یکی از زنجیره های نظم در معاملات آماده بودن برای ضرر احتمالی است.

حتما برای معاملات خود نقطه مرگ تعریف کنید و به آن پایبند باشید و نسبت به آن قاطعانه و سنگدل رفتار کنید.

گام عملی سوم: ورود پله ای، نکته کتاب معامله گر منظبط

خیلی از ما عادت پیدا کردیم تا سهام به قیمت مد نظر ما رسید در آن سهم فول (تک سهم) وارد شویم. مبادا اینکه عقب بیوفتیم. ولی اگر عادت کنیم که در سرمایه گذاری بصورت پلکانی ورود و خروج کنیم این کار شما را از بحران های احتمالی دور نگه میدارد. ضرر شما را کنترل می کند.

مارک داگلاس در دانلود pdf کتاب معامله گر منضبط با ترجمه احسان سپهریان می گوید: عاقلانه این است که وقتی می خواهید وارد آبی شوید که راکد است ابتدا با یک پا دما و عمق آنرا بسنجید. بعد وارد شوید. ورود پله ای شاید کمی سود شما را کمتر کند ولی به شما کمک می کند که بتوانید تسلط بیشتری در مدیریت سرمایه داشته باشید. حتی خروج پله کانی نیز شما را یاری میکند بتوانید در روند های صعودی سود بیشتری کسب کنید.

گام عملی چهارم: تقلب نکنید

شاید در دوران تحصیل تقلب در امتحانات به شما در قبولی کمک کند ولی تقلب از تحلیل های دیگران صرفا شما را از نظم و سیستم خودتان دور می کند. تحلیل های دیگران را نگاه کنید ولی ماشه ی نهایی را با نظر خودتان فشار دهید. این کار دو حسن برای شما دارد. یکی اینکه نظم و روال کاری شما بهم نمی ریزد. دوم اینکه در صورتیکه تحلیل اشتباه از آب درآید فقط شما هستید که که باید به خودتان حساب پس بدهید و دیگران را مقصر نمی دانید. لذا تجربه ای به تجربیات شما اضافه خواهد شد.

گام عملی پنجم: گاهی تماشاچی باشید

یکی از تمرین هایی که به شما کمک میکند که منظم شوید این است که یاد بگیرید تماشاچی خوبی در بازار باشید. اجازه بدید گاهی معامله نکنید ولی باید حتما پول در حساب معاملاتی شما موجود باشد باید وسوسه بشوید، باید آشوب بشوید ولی معامله نکنید. این موضوع قدرت پرهیز شما را بالا می برد و در نهایت خوددار بودن را به شما می آموزد.

با دانلود pdf کتاب معامله گر منضبط مارک داگلاس یاد خواهید گرفت که در بالا پایین شدن قیمت ها خودتان را کنترل کنید. توجه کنید که نکته کلیدی این موضوع وجود پول در حساب شماست.

روش دانلود کتاب معامله گر منضبط

این کتاب به ترجمه احسان سپهریان در حال حاضر شامل تخفیف است و فعلا با قیمت استثنایی بفروش میرسد.

با خرید کتاب الکترونیکی، pdf حامی طبیعت باشید. همچنین با خرید معامله گر منضبط همیشه آنرا در گوشی و لپتاپ خود همراه داشته باشید.

نگران مفقود یا خراب شدن کتابتان نباشید. لینک دانلود کتابتان تا همیشه در حساب کاربریتان در آکادمی نیکخوی در دسترس است.

توجه کنید لینک دانلود این کتاب پس از پرداخت هزینه بلافاصله در اختیار شما قرار میگیرد.

برای دانلود از دکمه مقابل استفاده کنید.


اینجا کلیک کنید

15 نظر در “دانلود کتاب معامله گر منضبط :معرفی+ دانلود

  1. امید حاتم زاده گفت:

    مطالعه

  2. میثم گفت:

    درود بر شما. عالیە

  3. زهره سیاوشی گفت:

    من هنوز کتاب رو نخوندم.اما با توجه به تعاریفی ک ازاون شنیدم دوست دارم مطالعه اش کنم

    1. admin گفت:

      کتاب بسیار خوبیه.

  4. فرهاد گفت:

    من تعریف زیادی از این کتاب شنیدم اما هنوز نخوندمش!

    1. admin گفت:

      کتاب بسیار خوبیه.

  5. Aral گفت:

    عالی مننون از شما

    1. admin گفت:

      خواهش میکنم. مانا باشید

  6. عباس گفت:

    ممنون از شما

    1. admin گفت:

      خواهش میکنم

  7. matin mousapour گفت:

    خواندن این کتاب از نان شب واجب تره واسه هر سرمایه گذاری

  8. عادل منش گفت:

    واقعا کتاب مفیدی هست، به تمام کسانی که میخوان شروع به سرمایه گذاری کنند قویا پیشنهاد میکنم

    1. toumajnia گفت:

      با سلام
      شما این فایل رو با ترجمه احسان سپهریان معرفی کردین در حالی که فایل دانلودی مال احسان سپهریان نیست و این فایل رو میتوان بصورت رایگان از وبسایت ها دانلود کرد …ترجمه سپهریان با کیفیت و بهتر است
      در ضمن در گوشه صفحات نام کتاب معامله گر منظم نوشته شده…لطفا هزینه رو برگردونید

      1. admin گفت:

        با سلام. هنگام دانلود دو لینک در اختیار شما قرار میگیرد. اگر فایل اصلی را دانلود نکردید به پشتیبانی ما در تلگرام پیام دهید تا فایل اصلی برای شما ارسال شود.
        موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *